måndag

2010-08-16 @ 18:06:19
Jaha mina vänner då var helgen ett minne blott och en halv arbetsvecka kvar. Känns helt ok faktiskt.

Kan ta och berätta lite om min lördagskväll som nog blev sommarens höjdpunkt.
Jag, ida och jenny började kvällen vid älven för lite mysigt förfestande innan det bar iväg mot Älvsbacka där vi enligt Jesper skulle fira Olov men det blev bara en snabbis nere vid älven innan hela gänget drog vidare mot manhemskajen och vimsa på där ett tag innan dom som fortfarande hade det glada humöret kvar gick mot max där det blev mat. Kvällen avslutades på frasses innan jag och Jenny gick hem och la oss och sov så sött i våra sängar.

Nu ska jag ut i kylan och gå en promenad hade jag tänkt. Känner att jag min träningsabstinens börjar nå bristningsgränsen så träningskortet kommer nog att inhandlas samma sekund som lönen trillar in på mitt konto! Då jävlar börjar jag och Johanna om med vårt nyttiga liv och dom första veckorna då jag ska få min kropp att avvänja sig socker kommer jag inte vara rolig att ha att göra med kan jag garantera!

Bildbomb från helgen kommer här!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0