2010

2010-12-31 @ 01:27:28

Har 2010 varit bra?
typ

Höll du några utav dina nyårslöften?
jajjemen


Tror du 2011 kommer bli lika bra?

bättre hoppas jag!

Har du förlorat någon kompis detta år?
ja det kan man väl säga

Vad spenderade du mest pengar på?
Ärligt talat så har jag ingen aning, mina pengar får ben och spinger iväg av sig själv, ingen aning om vart dom springer!

Finns det någonting du ångrar med 2010?

Ja, det är klart, borde ha njutit mer av sommaren!
Sen finns det andra saker, som är lite för privata för att skriva ut på bloggen

Blev du kär i år?
nej

De bästa nya människorna du träffade?
har inte träffat så jättemycket nya människor, men har lärt känna folk bättre som jag redan kände tidigare

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ja det har jag gjort


Dog någon som stod dig nära?
nej

Vilka länder besökte du?
faktiskt inga

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
ett fett bankkonto sprängfyllt med pengar. Tyvärr är nog risken stor att jag måste vänta längre än till 2011 för att få det..

Vad var din största framgång 2010?
framgång? hmm..vet faktiskt inte

Fick du sparken under 2010?
nejdåå

Största misstaget?
Har nog gjort en hel del misstag faktiskt, stora som små

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja

Gjorde någonting dig riktigt glad?
årliga fjällenresan, sommaren, alla kvällar jag spenderat med dom jag tycker om mest av allt

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010?
hey soulsister - train
billionaire - travie McCroy
från och med du- Oscar Linnros

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
svårt att säga faktiskt

Hur tillbringade du julen?
I ursviken med pappas släkt

Favoritprogram på TV?
desperate housewives

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar vet jag väl inte..

Bästa boken du läste i år?
Blondinbellas bok, Egoboost. Galet bra

Största musikaliska upptäckten?
Vet inte riktigt, men har lyssnat en hel del på gammal musik som jag lyssnade på förr, och det väcker galet många minnen

Något du önskade dig och fick?
ja..och nej

Något du önskade dig men inte fick?
Ja

Årets bästa film?
Kan nog inte säga bara en, men Sex and the city 2 kommer högt upp på listan

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Skolan, åt middag på subway, åt fruktsallad och fick massa paket

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
ja såklart finns det någonting, kanske att jag skulle ha vågat göra mer saker

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Lite mognare typ

Vad fick dig att må bra?
väldigt standard, men mina vänner och min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0