Dag 01- om mig

2010-12-11 @ 12:54:54

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, eftersom jag bloggat i drygt tre år, så vid det här laget borde ni veta det mesta om mig.
Men i alla fall, jag heter Lisa Cecilia Melander. Cecilia efter min mamma, och har alltid tyckt att det är lite ego av mamma att döpa sin dotter efter sig själv.
Jag är 16 år och bor långt upp i vårt avlånga land, där kyla, snö och isbjörnar är vardagsmat för oss (?)
Bor tillsammans med min familj i ett hus i centrala Skellefteå.

Går första året på Samhällsprogrammet på Kaplanskolan med en helt okej klass som under vissa stunder kan vara helt galet rolig!

En ganska vanlig syn under våra lektioner
Bild lånad av Celina

Vad jag ska göra efter gymnasiet berättar jag i en senare utmaning, men jag har en liten framtidsplan som jag måste säga är ganska realistisk men har även en dröm som kanske inte skulle bekrivas som lika genomförbar.

Vad gör jag på fritiden då? Eftersom jag går samhälls så går många kvällar i veckan åt till att sitta och plugga men den lilla fritid jag faktiskt får på veckan spenderar jag på 360 där jag tränar core, spinning och function.

Måste såklart även nämna mina underbara vänner!


Finns bara ett ord: underbara!



Mina små älsklingar Maja och Linnea! Vi har känt varandra hela livet och har oändligt
många minnen tillsammans, bland annat resorna till Mallorca och Danmark.
Dom får mig alltid att skratta och det går inte att vara annat än glad då jag är tillsammans med dom!

Och i höstas slog jag slag i saken och färgade mitt hår brunt, så från att ha varit dum blondin i hela mitt liv är jag nu istället stolt brunett!

 

Skulle kunna fortsätta skriva om mig själv i all evighet, men för att få behålla åtminstone några läsare så sätter jag punkt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0