Dag 05- mina tre favoritplagg

2010-12-17 @ 14:29:26
Måste säga att det var riktigt svårt att följa ut tre favoriter, för det varierar rätt så mycket eftersom nya plagg ofta blir favoriter men ju äldre de blir ju längre ner på listan över favoriter hamnar dom. Men efter många om och men har jag nu valt ut tre av mina favoritplagg:


En blus jag köpte på H&M i Umeå förra året. Det konstiga är att jag nästan aldrig använder den. Ingen aning om varför det blivit så faktiskt! Men den gillas starkt i alla fall.


Mina svarta jeans som jag har haft sen jag började sexan!! Sjukt att jag fortfarande kan ha dom. Men tyvärr har dom nog sett bättre dagar, dom börjar vara aningens slitna så ett par nya kommer nog införskaffas inom kort!
Sist, men absolut inte minst, min sportbh som jag älskar över allt annat i världen typ! Den är så otroligt skön att jag nästan skulle kunna ha den på mig dygnet runt. Nackdelen är jag jag blir ännu mer planka när jag har den på mig. Ser man mig i profil då står magen ut mer än brösten, vilket kanske inte är så smickrande, haha!

(ni får ursäkta att det inte är någon direkt highquality på bilderna, men med kameran jag har går dom tyvärr inte få bättre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0