Dag 07- Det här får mig att må bättre

2010-12-18 @ 17:07:51
Jag är en sån som det är väldigt lätt att göra arg och ledsen, men ännu lättare att göra glad. Jag kan bli jätteglad bara över små kommentarer som "så fina kläder du har idag" eller "vad fin du är i håret". Sånna kommentarer kan göra min dag!

Men nu till något som faktiskt alltid får mig att må bättre. Vet egentligen inte varför jag skrev det ovanför. Helt meningslöst egentligen, men tur att ni älskar att läsa mitt meningslösa skrivande.

Okej nu till det som gör mig glad:
Att träna!
Låter nog rätt så ytligt, typ " jaha, visst hon tycker det är kul att träna okej, men finns det inte bättre saker att göra för att må bra? typ umgås med familj, vänner osv?"
För mig är träning en så otroligt viktig del av mitt liv. Den får mig att orka med vardagen och allt typ.  Jag brukar anpassa min träning efter humör, är jag glad och positiv då jag tränar så går det jättebra för jag berömmer mig själv och tänker massa positiva tankar och då ger jag verkligen allt. Åker jag dit när jag är arg och sur och då åker tjurskallen fram och jag pressar mig själv till max och verkligen ger järnet.
Känslan efter ett ordentligt träningspass är så grymt härlig, jag är så stolt över mig själv för jag vet att jag har gjort något bra. Hur sur jag än var före träningspasset så är jag alltid jätteglad efteråt. Bara det är guld värt!

Jag har även personlig tränare, har än så länge bara tränat med henne en gång, men jag hoppas på fler för träningen blir då helt anpassad efter mig och mina förutsättningar.

Gymmet jag tränar på, 360 träningscenter, är jättebra! Det är superfina lokaler, bra maskiner och jättebra instruktörer. Jag tränar mest gruppträningar och jag blir så sjukt taggad då jag tränar med mycket folk omkring mig för då är det 100% fokus på träningen. Tidigare tränade jag själv med vikter och på löpbandet men då blev jag så omotiverad, jag gav upp efter max en halvtimme så gruppträningarna passar mig otroligt bra!

Lägger in lite bilder från gymmet, tagna från 360`s hemsida

 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0