Dag 10- min drömmar/ambitioner

2010-12-21 @ 22:01:08



jahap..vart ska jag börja? Har rätt så mycket drömmar om framtiden faktiskt.
Men kan ju börja med att berätta hur mitt liv kommer se ut efter att jag gått ut gymnasiet. Jag kommer att flytta till Norge och jobba som en galning och sedan kommer jag att resa till USA och Australien för pengarna och bara leva det ljuva livet.
När jag känner mig mogen nog kommer jag förmodligen att plugga vidare. Till vad vet jag inte än, har några alternativ: mäklare, polis, eller personlig tränare eller något annat inom träning och kost.


Det var väl dom mest realistiska drömmarna.
Sen har jag ju lite högre drömmar, typ som att jag ska bo i en takvåning på manhattan, 5th avenue då såklart! Jag ska vara totalt ekonomiskt oberoende också, men mina barn ska ändå inte bli några bortskämda överklassungar!!
Måste förtydliga att det är jag själv som då har tjänat ihop alla pengar, jag tänker inte gifta mig rikt. Om min man skulle ha gott om pengar är det ju såklart ett plus i kanten, men jag ska inte bli någon Hollywoodfru som är beroende av sin man!

Det är väl lite kort om mina framtidsdrömmar, får väl bara hoppas att dom går i uppfyllelse också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0