Fredag

2010-12-17 @ 16:51:47
Tror aldrig tidigare att det har känts så skönt med fredag som det gör nu. Med cirka 4-5 timmars sömn per natt hela veckan så är jag mer död än levande.
Hade tänkt ta mig en liten powernap då jag kom hem, men det blir inte riktigt så.

Inväntar nu Maja som har varit och tränat..utan mig. Hon kommer hit och ska duscha, äta middag och vara väldigt social med mig så jag inte somnar. Sen blir det nog en promenad upp till isladan för att se pontus match. Hur jag tar mig hem därifrån låter jag vara osagt av vissa anledningar!


Haha älskar att pappa springer runt här hemma och letar efter min cocealer. Vad tusan han ska ha den till har inte riktigt framgått...


inte trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0