God natt

2010-12-23 @ 00:03:16

Sitter just nu med min övertrötta bror och ser nån skitfilm på canal+, närmare bestäm död snö. Mer meningslös film har jag aldrig sett. Handlar om massa zombiesar som mördar folk uppe i fjällen och att den dessutom är på norska gör ju inte saken bättre..
Och Filip sitter och tokskrattar åt då dom kör över ansikten med skoter och hugger av varandra halsen.

Kan ju istället ta och berätta om min dag. Började med film i aulan där jag sov större delen av filmen. Dock tror jag inte att jag var helt ensam om det. Sen blev det fikabuffé och lekar med andra samhällsklassen.
Efter skolan blev det stan med Johanna, Celina, Oscar och Moa. Dom skulle inhandla dom sista julklapparna. Själv är jag ju redan klar vilket är galet skönt.
Hann även med att träffa Ida en stund vilket var välbehövligt!!

Känns som att det är dags att sova, ska ju trots allt stiga upp vid 10 för att dra iväg på ett spinningpass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0