I wish I could turn back time

2010-12-17 @ 22:52:47
Nyss hemkommen och är så trött att jag undrar hur det ens är möjligt att jag är vaken.

Efter middagen krigade jag och maja oss upp till isladan i snöstorm och alldeles för lite kläder, och svor över att det var bäst att det var en bra match..vilket det tyvärr inte var. Lejon förlorade mot aik med 10-0.
Tror att jag ska ta ner mitt täcke och kudde och krypa ner i soffan och se film, dock så kan jag sätta mitt huvud på att jag inte är vaken så länge till.

I morgon blir det stan med mathilda där dom sista julklappsinköpen ska fixas och även ett par skor till mig själv skulle sitta finfint!

Men som sagt först lite välbehövlig sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0