lördag

2010-12-11 @ 17:10:02

Är nu äntligen klar med dagens måsten och snart dyker nog familjen Höök upp och då är det slut på lugnet! Är faktiskt hyfsat taggad, måste ju erkänna att jag har saknat den familjen rätt mycket, så det blir ett kärt återseende haha!

Johanna sa precis att hon är så hungrig att hon kommer äta som en gris, så det är bara att vara snabbt framme vid bordet så vi andra hinner ta för oss lite mat innan Johanna hugger in, för då blir tallrikarna slickade!

Vad vi ska hitta på sen ikväll har jag då ingen aning om. Kanske vi umgås med våra bröder filip och filip? Nae det tror jag då verkligen inte.
Blir säkert att ligga med paltkoma i soffan och trycka godis. Eller johanna kommer trycka godis, jag måste försöka tämja mitt sötsug som just nu har övertaget över min försvarslösa själ. Men som sagt detta ska åtgärdas inom kort.
Kanske tvingar Johanna att se hockeyn, får nog koppla på mitt väldigt charmiga leende och muta henne med mina goda efterrätt så kanske hon går med på det!

Nu ska jag ta och hjälpa till med det sista nere i köket, ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0