lördag

2010-12-25 @ 15:57:42
Snart dags för julafton nummer 2 som ska tillbringas med mormor och morfar.

Vaknade i morse vid 12 och bokstavligen flög upp ur sängen då jag insåg att jag skulle vara på 360 för ett core och spinningpass om mindre än en timme. Hann precis dit och jag minns nog inte när jag slet så mycket sist. Men nu är det gjort och ska nu ta och chocka mitt vackra aniskte genom att sätta på lite smink för ovanlighetens skull. Sen blir det ett icke-julbord, julklappsleken och öppning av resterande julklappar som bara ligger och väntar på mig under granen.

Lägger in bilder från julafton och ikväll lite senare, hinner inte riktigt nu. Eller jo, egentligen hinner jag men jag orkar inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0