Lucia

2010-12-13 @ 16:20:18
Började dagen med att se på niornas luciatåg i kyrkan, riktigt bra var dom. Men såklart inte lika bra som vi var! Dagen rullade sen på som vanligt och det känns som att jag halverst sovit mig igenom alla lektioner! Kan ju i och för sig bero på att jag somnade vid tre i natt...

Har precis tryck i mig en banan så snart bär det iväg mot 360 där dubbelt träningspass väntar! Får se om jag tränar själv eller om lilla maja hänger på..vilket dock är ytterst tveksamt! Möjligen att min "träningsbesatte" mor hänger på..

Kommentarer
Postat av: maja

lisa jag är ledsen, men inte bara våra lärare sa att dehär va de bästa luciatåget dom sett, utan även alla andra..inklusive dina gamla lärare, sorriiii... <3

2010-12-14 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0