måndag

2010-12-20 @ 16:22:58
Hehe, idag är jag riktigt taggad på livet! Dock har jag ingen aning om varför eftersom jag somnade kring 3 i natt och har varit väldigt trött idag. Jag kanske är taggad för att vi slutar 11 i morgon och halv 12 på onsdag? Kanske för att jag ska träna ikväll? Kanske för att det snart är jullov?

Sitter och laddar upp inför träningen med en näve nötter och ett glas vatten. Upptäckte just att min vattenflaska verkar ha fått ben och sprungit iväg från mig och eftersom jag är sämst i universum på att leta så kan jag ju anta att den förmodligen ligger på något väldigt logiskt ställe, bara det att jag inte orkar anstränga mig att leta. Mycket troligt!
Okej, nog om min vattenflaska nu. Ska ta och klä på mig ungefär en miljon lager kläder nu för att kunna kämpa mig fram dom stackars 300 meter det är till 360. Okej om det är 300 meter har jag ingen aning om, jag och bedömning av avstånd går nog inte riktigt hand i hand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0