meditation

2010-12-05 @ 16:11:04
Då jag avslutat det senaste inlägget var jag glad och taggad på livet. Jag och pappa plockade fram delarna till pepparkakshuset och började limma ihop mitt och johannas mästerverk.

Då taket skulle på plats vek sig hela huset och föll ihop i en enda stor hög, ungefär som jag gjorde sekunden efter. Det blev alltså en repris från förra året,  jag som hade trott att jag faktiskt skulle lyckas den här gången. Men icket att förglömma: man ska inte ropa hej innan man...vad kommer sen? gått över bron? kommit över ån? Jaja, ni fattar galoppen!

Då jag tagit några djupa andetag ihopsjunken på golvet plockade jag fram en påse och tryckte ner flera timmars jobb i en gammal ica-kasse. Åt helvete med julen säger jag bara!

Nu tar jag och släpar mig mot 360 för lite välbehövlig yoga. Vad kvällen erbjuder få vi se..


förra året...


i år...

Kommentarer
Postat av: anneli

hahahahahahahahahahahahahaha funderat på att sluta baka pepparkakshus? :D

2010-12-06 @ 18:42:01
URL: http://eksteedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0