Never say never

2010-12-31 @ 01:49:44
Nu känner jag återigen att jag är galet trött men istället sitter jag och bloggar så att ni läsare ska få er något intressant att läsa såhär på kvällskvisten, haha.

Men är faktiskt riktigt taggad på att gå och lägga mig. I natt blir det att sova alldeles själv, har inte sovit själv sen i lördags faktiskt!
tror det blir att krypa ner och läsa klart Egoboost...även om jag tvivlar på att jag kommer hinna läsa mer än några få ord innan jag somnar med boken i ansiktet, lampan tänd och musiken på i mobilen. Men det är ju toppen!

Och nu är det ju officiellt nyårsafton. helt galet!
men jag känner på mig att kvällen kommer bli awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0