söndag

2010-12-05 @ 12:17:15
Dagens frukost blev inte lika god och mysig som igår, då Maja hade tänt ljus, dukat fram massa mackor, pålägg och pepparkakor! I dag fick jag nöja mig med en tallrik fil..


Planerna för dagen ser ut som följande:

-Plugga, måste läsa ut min engelskabok dock känns det omöjligt eftersom jag hittills läst 50 sidor på två veckor...bara 200 kvar!

-Limma ihop pepparkakshuset

-yoga med mathilda

-övningsköra

Har ingen aning om hur jag ska hinna med allt detta, men jag är rädd att vissa saker kommer jag att prioritera bort...till exempel den översta punkten!


Innan jag sätter ingång med allt slänger jag in en bild från i fredags då vi överraskade Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0