taggad på livet

2010-12-19 @ 23:03:10
Julgranen är nu klädd och kolan är kokad. Känner nästan att jag fått mig en överdos av julstämning. så jag riktigt längtar tills allt som hör julen till bara får tryckas ner i en massa lådor och tryckas in låååångt in i förrådet för att sedan börja tagga sommar! Ja, jag börjar tagga sommar ungefär samtidigt som den sista julklappen öppnats.

Sitter i soffa nu och ser Day after tomorrow samtidigt som jag tittar ut och undrar om jag medverkar i denna film. Detta för att man knapp ser ut för att snön täcker fönstret samtidigt som det snöar helt oavbrutet och det är kallt som bara den.
Kämpade mig ut i afton för att skotta bort snö från gården. Blev utskickad av min kära familj som tyckte det var dags för mig att offra sig. Så det var bara att he sig ut och skotta det!
Kommer bli hell of a day för mig i morgon då mitt vandringsschema ser ut som följande: Brännan>kaplan>hem>360>hem.
Det kommer betyda att jag kommer ha en slickad frilla och skor fulla med snö. I-landsproblem? Nej detta är riktiga problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0