tisdag

2010-12-21 @ 14:50:52
Vaknade alldeles för sent i morse vilket reulterade i risiga kläder och väl synliga, ordentligt mysiga säckar under ögonen. Ser ungefär ut som att jag inte sovit på flera veckor. Stämmer ju i och för sig, men det behöver ju inte min omgivning få kastat rätt upp i ansiktet då dom går förbi mig och ser mitt pigga ansikte..
Krigade mig i alla fall igenom snöstormen som förövrigt aldrig verkar ge med sig. Kom fram på skolan genomblöt och det visade sig att vi fick sluta nästan direkt. Så jag hade kunnat stanna kvar i min varma säng i stället...den tanken gjorde min dag. verkligen.
Drog in på stan med Johanna och åt lunch på subway och fyndade även ett halsband!

Ska nog ta en powernap innan Mathilda kommer, för då är det bakning som gäller. Fikabuffé på skolan i morn så vi måste ju bidra med något och vi ska röra ihop en chokladkaka. Har stora förhoppningar på den kakan alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0