uppesittarkväll

2010-12-23 @ 21:24:31
Det är nu julmys som råder i familjen melanders hus. Eller julmys och julmys...vi har spelat pictionary där det blev en del hetsiga stunder men även rätt många skratt! Bland annat åt min mindre intelligenta bror som skulle tolka vad pappa ritade. Det som skulle likna "tummen mitt i handen" blev istället till en bondgård enligt filip.

Ska nu se Holiday och sen blir det nog sängen eftersom jag och filip ska stiga upp och överraska mamma och pappa med en mysig julfrukost i morgon. Helt sjukt att det är julafton i morgon, jag har inte den minsta lilla gnutta julstämning och jag bara längtar tills på måndag då julen är över och jag får gå in på stan med johanna och armbåga oss in på mellandagsrean!




Vad detta är? det är ju en kamel, tecknad av min konstnärlige bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0