onsdag

2010-12-08 @ 17:51:39

En dag i helvetet skulle seriöst ha varit bättre än dagen i dag, och lite överdrift där kanske. Men vad som har varit med mig den här dagen vet bara gudarna.

Har gått runt och mobbat mig själv inombords, till exempel att jag har en gräslig utväxt som snart måste utplånas, att jag är så uppsvälld att folk måste undra om jag är gravid, att jag har så breda axlar att man skulle kunna missta mig för en man osv osv osv
Kom hem med ett humör som kan jämföras med en orkan och det första pappa påpekar är att jag har en gigantisk finne under näsan. Jo, nä men tack för den upplysningen, jag hade ju inte uppmärksammat den tidigare!

Nu åker geografiboken fram och jag ska ta och plugga som aldrig förr!


taggad på livet eller vad


Kommentarer
Postat av: mathilda

du är fin lisa!

2010-12-10 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0