utmaning

2010-12-11 @ 00:50:11
Tänkte köra en sån här utmaning som dom flesta gör på sina bloggar, och här i skellefteå gör vi ju alla samma sak, så det betyder att även jag hakar på trenden! Dock kör jag bara på 10 dagar istället för 30.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Mina syskon
Dag 04 – I min handväska
Dag 05 – Mina tre favoritplagg
Dag 06 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 07 – Det här får mig att må bättre
Dag 08 – Min favoritplats
Dag 09 – Det här saknar jag
Dag 10 –Mina drömmar/ambitioner
 
Börjar med detta i morgon, är alldeles för trött nu. Förstår egentligen inte varför jag fortfarande är vaken? Är för trött för att gå och lägga mig helt enkelt. Älskar att jag svarar på mina egna frågor. Och älska att jag är så trött att jag inte har någon aning om vad jag snackar om. Sååååå God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0