Fredag

2010-02-05 @ 19:29:18

Ja, nu är det så att det är lisa som sitter vid tangenterna! Min extrabloggare är nämligen i Ammarnäs i helgen, vilket hon egentligen inte vill. Hon vill hellre spendera vår lååång helg tillsammans med mig! Men gumman, tänk såhär, då har du ju chans att höja dig från ditt g i so! Du tog ju med dina so böcker så de är ju bara att  börja plugga det! För du vet, man lär sig inget på skriva av mvg-barn, ( alltså mig om det var någon som inte fattade att jag tog tillfället i akt och passade på att påpeka att jag har mvg i so, haha!)

Sitter i soffan och jag riktigt känner varenda muskel i hela kroppen! Har ont naaaanting eftersom jag och Maja igår var och tränade på 360 och för mig vart det ett riktigt tufft pass, och därefter var vi på yoga. Och ni som inte har varit på yoga, ni ska bara veta hur förbannat jobbigt det är! Inte så att man blir anfådd direkt, utan man ska sträcka på kroppen och ligga, sitta, stå i en massa underliga nästan omänskliga ställningar som en vanlig liten människa inte ska klara av! Men jag måste faktiskt säga att det var otroligt kul och skönt!
Och inte fick jag nog av det inte, utan i dag då vi fick sluta en timme och 10 min tidigare så passade jag på att fara och träna igen, vilket inte var det mest intelligenta jag gjort kanske, eftersom jag nu inte ens kan resa mig upp ur soffan. Så det blir en fredagkväll i soffan framfor Let´s dance!

Ja hörrni, den dagen jag kan göra sådär!!
Titta på bilden noga och försök förstå hur människan gör! Jag kan inte på något sätt förstå hur man kan göra sådär utan att typ DÖ?

Får hoppas på att vara lite mer rörlig i morn då det blir Bure. Ska fira lill Jenny som blir byxmyndig! Blir nog riktigt trevligt. Mycket godis hoppas jag, Jenny! För jag har inte ätit godis på över två veckor så godis suget är enormt just nu!
Nu känner jag att det här inlägget blev väldigt långt, så jag tror jag avrundar här faktiskt!

Grillningen i sommar, som slutade att marsmallowsen blev gillade över värmeljus i Jennys vardagsrum....

Sug och svälj, trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0