Tisdag

2010-02-16 @ 17:23:16
Var ett tag sen jag blogga känner jag, men har varken haft tid eller lust.
Helgen min var helt okej faktiskt. Fredag hände inte alls mke. Ida, Maja och Linnea kom hit en stund på kvällen sen vart det sängen för mig.
På lördag kände jag mig otroligt duktig! Steg upp redan klockan 10 vilket inte hänt sedan sist! haha.
Hann i alla fall med att städa hela huset, gå ut och gå och vara sur på Maja för att hon inte ville följa med mig ut och leka i snön!
På kvällen kom världens bästa tjejer, nämligen Julia och Therese. Som vanligt då vi umgås så åts det i mängder! Efter middagen bänkade vi oss framför tv:n och såg Melodifestivalen.
Deras buss gick redan tjugo över tio så då kom Tim hit ett tag och höll mig sällskap eftersom mamma och pappa var i Umeå och jag var lite mörkrädd...erkänner detta bara av en anledning och det är att jag för tillfället inte har så mycket läsare, så då gör det inte så mycket!

Alla ♥-ans dag spenderades med Johanna. Blev att dega framför soffan med en Ben and Jerry´s och filmen A walk to remember. Vart väääldigt många tårar för mig kan jag ju lova!

Ikväll blir det att åka och träna sen blir det en timmes yoga. Var riktigt längesen jag träna nu så ska bli härligt å röra på dököttet!
Kvällen kommer förmodligen avslutas med en semla...utan grädde ( du kan vara lugn johanna!)


Kommentarer
Postat av: kungen

åh gere, hur jävla gott äre att äta en brödbulle:(?

ingen semla utan grädde :$

2010-02-17 @ 18:52:03
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0