Tisdag

2010-02-09 @ 17:38:22

Tjenareee!
Känner att humöret är på topp, inga missöden på hela dagen! Då var gårdagen värre, då jag brände mig på ungnen, körde mascaraborsten rätt in i ögat och allt jag höll i tappade jag (nästan allt), vilket resulterade i en ännu mer söndrig ögonskugga, så jag tror jag måste in på stan och köpa mig en ny!

Dagen min har spenderats med Hööken, och vi har smitt planer lååångt fram i tiden, nämligen nästa sommar. Alltså sommaren 2011. Våra planer är att åka ner till Stockholm och jobba där i en månad kanske. Gudars så kul vi skulle ha!
Men än så länge är det bara våra fantasier som spirar, vad som sen blir verklighet det får vi se!

Okej, tillbaka till verkligheten då. Ikväll blir det att gå ut och gå sen krypa upp i soffan och se Halv åtta hos mig. Har blivit helt beroende av det!
Sen äre bara att tagga för i morn och nationella prov! (Y)

Nej det här duger inte! Nu ska jag slita mig från datorn!



Puss&Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0