Torsdag

2010-02-11 @ 16:37:39
Blir en snabb och tråkig uppdatering, men är sjukt trött. Har haft nationella i dag, 3 timmar uppsats. He gillas....
Ikväll blir det yoga med en viss Maja Stark. Har upptäckt att det endast är två gånger kvar på mitt träningskort, så då väntas nån veckas smörande för mor och far så jag får ett nytt!

Måste passa på att be om ursäkt till alla de i min omgivning som drabbades av mitt...inte så braiga humör igår!  For fram som en orkan och skrek och skällde på alla som pratade med mig. Den som fick stå ut med  mig under dom kritiska timmarna var maja, så ett extra stort förlåt till dig gumman!!

Känner att humöret håller på rasa nu igen, eftersom datorn har fått nått slags frispel och gör precis som den vill. Loggas ut från msn en gång i minuten och spotify hackar bra, och det värsta av allt, det går inte ens gå in på facebook, så ja tror att jag lämnar datorn ifred några timmar!


Okeej, varför såg det typ ut som jag var nyvaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0