try sleeping with a broken heart

2010-02-08 @ 23:46:17
VEM...
Tänker du på? ärligt...mig själv! ego
Är din bästavän? måånga
Förlåter du aldrig? finns nog ingen som jag var verkligen INTE kan förlåta
Pratade du med på msn sist? Anneli
Ringde dig sist? Julia<3
Skrev det 9:e smset till dig?Johanna
Önskar du var med dig nu? ingen
Var din första kärlek? Minns jag inte

HAR DU
...
Ett förhållande? Nepp
En bästavän? ja men ojaa
Bra föräldrar? för det mesta, ja!
Ljugit för en vän? ja, inget jätteallvarligt, men smålögner
Blivit anmäld någon gång? Nejnej
Stulit något? njae
Gråtit över någon av det motsatta könet? Har hänt ett par gånger
Slagit någon av det motsatta könet? HAHA men ja antagligen?
Kysst någon av samma kön? hahah....naaaaae...(a)
Varit otrogen? nej

SENAST DU...
Var riktigt full? Aldrig faktiskt
Hade riktigt roligt? förra lördagen
Grät riktigt mycket? förra söndagen
Skrattade riktigt mycket? Det gör jag nästan varje dag
Var kär?
Skrek på någon? Idag

VAD...
Har du för mobiltelefon? w715....tror jag? :]
Har du på dig just nu? mjukisbyxor och ingen tröja
Lyssnar du på just nu? spotifys braiga reklam..
Vad är din hårfärg? blont
Är dina framtidsplaner? klara dom nationella hyfsat bra, och lite andra små saker
Tänker du på just nu? att jag är trött, men inte vill gå och lägga mig, eftersom jag inte vill sova själv
Fick dig att gråta sist? att allt jag gjorde gick åt helvete, allt från att klä mig, göra frukost, sminka mig, till och med låsa ytterdörren
Hatar du mest av allt? folk som inte är ärliga
Tycker du om din kropp? haha neej
Får du mest komplimanger för? om jag gör om frågan till mest kommentarer, så lätt mina händer och fötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0