Söndag

2010-02-21 @ 18:50:55
Snart borde jag ju få utmärkelsen " Sveriges minst uppdaterade blogg".
Hursom haver, min helg har varit förvånansvärt lugn. Blev Jonna och Maja på fredag, och som vanligt så såg vi typ tv och snacka...
Lördag for jag till johanna. Vi hade värsta myskvällen med Melodifestivalen, ansiktsmask, godis och filmen Heartbreak kid, som jag insåg efter halva filmen att jag redan sett, men den är rätt så bra så det gjorde inte så mycket.
Vart väl inte så mycket mer sen utan jag for hem vid 12 nån gång.
Satt och pratade i telefon med Tim och Jesper som var på Subway och svammla på.

Idag blev det träning och yoga och jag säger bara en sak, jag ska aldrig mer träna på en söndag! Är så sjukt trött och seg och orkar ingenting så det var första och sista gången det!
Nu blir det en varm dusch och sen krypa upp i soffan och se Wallander!



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0