Onsdag

2010-02-24 @ 20:13:38

Är äntligen hemma efter att ha vart och hjälpt mamma att handla.
Gudars så kallt det är! I morse då jag steg upp visade termometern -28...då är det ingen lek längre!
Grabbarna i huset åkte i dag till fjällvärlden med Pelleplutt och Danne. Härligt säger jag, så vi slipper höra deras tjat om skoter, fjällen, skoter, skoter och skoter!!
Men tror inte dom kommer ha överdrivet skönt där uppe, var tydligen -38 grader där under natten....mysigt!

Morgondagen kändes väl som att man gärna kunnat få slippa. Först dryg skoldag med en spanska uppsats på schemat, sen hem, städa hela huset, plugga biologi och till sist sjunka ner i soffan och se My sister´s keeper tillsammans med Tim.

Sen äntligen är det helg!! Blir att gå ut och äta på restaurang med mamma på fredag och på lördag äre äntligen hockey och sen drar jag och världens bästa brudar till byske!
Kan inte bli bättre!

Har gammdatorn nu, så då slänger jag in några gamla godingar!


 

Nu: Plugga spanska och äta ballerina kladdkaka (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0