Söndag

2010-01-17 @ 19:00:42
Gårkvällen blev mycket lyckad! Jag, Ida, Tim och Pierre for som sagt till Ida efter hockeyn. Vi lagade middag, åt (såklart), såg film och spelade monopol, som jag såklart förlorade. Idaslida vann, skitungen hade hela 5 hotell.
Vid halv ett for jag och älsklingen hem till mig och sov och idag har vi gjort absolut ingenting!

Älskar dig hjärtat!

Ikväll blir det å göra absolut nada! Elle jo förresten, har tänkt att göra en kladdkaka och fruktsallad med glass. (det är lugnt Johanna, jag tar bara en liiiten bit kladdkaka, vårt nyttiga liv gäller fortfarande!)
Sen blir det att bänka sig framför En annan del av Köping, dom är ju bara för söta alltså! Och dirr efter det Johan Falk, en riktig slappar kväll med andra ord!

Imorn äre skridskor på idrotten, herregud säger jag bara! Blir första gången den här vintern för mig, så jag kommer vara mer ostabil än vanligt!




Nu fick du äntligen en uppdatering julia! Saknar dig!<3

Kommentarer
Postat av: linnea

fint hår du har :)

2010-01-17 @ 22:32:34
URL: http://ainalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0