Söndag

2010-01-04 @ 23:50:52

Har inte orkat blogga nu på sistone, men nu kändes de som det var dags att uppdatera lite.
Har under tiden jag inte bloggat hunnit med att fira nyår, supporterresa till Luleå och en hel del slapp i soffan!
Det gamla året avslutades och det nya påbörjades med Maja, Linnea, och Pontus. Vi hade faktiskt riktigt trevligt.

Hur ska jag sammanfatta år 2009 då?
Har träffat och lärt känna otroligt mycket nytt folk
Har vart på en underbar utlandsresa
En mycket händelserik sommar
Den 28 mars blev jag och min underbara pojkvän tillsammans

Gav även i år ett nyårslöfte som detta år 2010 kommer att vara:
Träna mer, ät nyttigare!

Lägger in bilder från året som gått lite senare, känner att jag borde gå och lägga mig snart eftersom jag och Tim satt uppe och såg jvm-matchen som började klockan 3 i natt. Ska väl erkänna att jag såg första perioden sen sov jag resten. Men hursomhelst är jag riktigt trött och i morn kommer Johanna hit och jag vet att hon hatar att jag sover så länge, så för hennes skull ska jag snart gå och lägga mig.

Slänger in lite bilder från nyår och luleresan nu.














Kommentarer
Postat av: johanna

NAW gå och sov nu<3:*

2010-01-05 @ 00:24:29
Postat av: anneli

hihi på 5 bilden... är inte de johanna furberg? eller jag kanske bara är ute och cyklar:]?

2010-01-05 @ 18:19:20
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/
Postat av: anneli

haha oj, menade de:]

2010-01-06 @ 17:38:48
URL: http://thakingandthaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0