fredag

2010-01-15 @ 20:10:22
Sitter just exakt nu hemma hos älsklings Hööken i Myckle, vi ska le let´s dance och bara ta det lugnt. Blir nog mys!
Min fredag har vart riktigt ok, men vart lite stressigt i afton.
Direkt efter skolan for jag och Maja och tränade och efteråt duschade och bastade vi, riktigt skönt faktiskt!
Sen vare bara å skynda in på stan och träffa älsklingen min som såklart skulle tynga ner min väska med ytterligare några kilo eftersom hade skulle fixa dricka till i morn och sen fick då jag den stora äran att släpa hem dom...
Väl hemma var det bara att slänga i sig nån mat och direkt efter det promma vi väg på Kaplan för att se Johanna och hennes lag vinna mot Hammarängen med 6-0. Grattis!
 
Nu kom just snyggJohanna ut ur duschen, och om ja känner henne rätt kommer hon att klaga hela kvällen om att hon är nya bolltramparn, eftersom att under hennes match så råkade hon på något sätt trampa på bollen, och enligt henne så känner man sig aldrig så tjock som då man trampar sönder en boll. Men vi älskar henne ändå!

Nej, nu ska vi se lite dansande kändisar och käka grönsaker och dipp.




Sug och svälj, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: johanna

hehhe bara pinsamt :$

2010-01-17 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0