Fredag

2010-01-08 @ 23:02:36

Sitter här med väääärldens huvudvärk, så just nu tackar jag gudarna...eller kanske forskarna (?) att alvedon och ipren finns!

Igår kväll var jag på hockeyn med Maja. Publiksiffran igår ska väl knappt nämnas, tror att det var, om jag inte minns fel, typ 3800 pers där och det är inte OK!

Dagen har spenderats med Johanna på stan. En tröja med nitar från gina och ett par örhängen från ur och penn fick följa med hem.
Tröja 149:- Gina Tricot

Dagen avslutades med bio, Luftslottet som sprängdes. Helt ok film, men lång naaanting!
Funderar på att ladda hem nån bra film och lägga mig och se den i sängen.

I morn ska jag mamma och pappa hem till älsklingen och se hockeyn och äta middag. Tror Tim skulle fara och se matchen men jag orkar nog inte det, så jag får se den med mina föräldrar och svärföräldrar...kan nog bli intressant!

På söndag åker jag mamma och pappa iväg på IKEA! Ska köpa lite nya grejer till mitt rum + att det förmodligen blir middag på McDonald´s.

Nu blir det att krypa ner i sängen.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0