Måndag

2010-01-18 @ 16:40:02

Måndagens skoldag blev kort för mig. Var på första lektionen då vi fick vår kod så vi kan söka till gymnasiet. Så nu måste skellefteås alla 94or ta sig en funderare och sedan söka in.
För mig blir det samhällsprogrammet på kaplan som första val, sen tror jag det blir spectrum media journalistik som andra!
Efter den informationen vare dags för musik och 5 minuter innan lektionen slutade så kände jag att jag blev yr och gick då till Annika och hann precis fram till henne innan jag svimmade. Hon hann ta emot mig så jag slog mig inte men var skitläskigt iaf.
Har legat i sängen hela dagen och vilat och ska försöka gå ut och gå ikväll. Hade egentligen tänkt fara och träna, men det blir de nog inge av.


Ska vi satsa på att träna på onsdag ist, gumman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0