Onsdag

2010-01-13 @ 16:22:45
Ja, då har halva första skolveckan gått, och det har inte vart så hemskt som jag hade förväntat mig. Det enda som jag tycker är värt att klaga på är att de är kallt naaanting på skolan. Att gå omkring i T-shirt är inte ens att tänka på. Även om dom flesta den här tiden på året sällan går runt i T-shirt kanske, men ändå.

Har faktiskt en del planer för helgen, för en gångs skull. I vanliga fall planeras det ungefär några timmar innan, det inte i helgen.
Fredag blir det förmodligen se massa skräckisar med johanna och lördagen kommer bestå av hockeyn, sen troligtvis bure med Ida, Pierre och älsklingen. Där blir det middag, spel och film tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0