Tisdag

2010-01-26 @ 17:18:43
Glömde ju berätta om min helg, som var otroligt kul!
På fredagen blev det alltså wook and roll med linnea, maja å jenny. Gott och otroligt kul, även om dom övriga gästerna kanske blev aningens irriterade att vi störde deras matro, men har man med sig Maja på restaurang får man vänta sig en högljudd middag.
Efter dom goda vårrullarna och friterade bananen med glass gick vi hem till mig och såg film. Mycket trevligt.



Lördagen spenderades med helt underbara tjejer. Det åts i mängder, och det blev även en hel del skratt!
Kvällen avslutades på stan med Tim och Jesper, och jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde då vi träffade dom. För det första var dom inte speciellt nyktra, och för det andra så tog det ca 20 minuter att gå från typ MQ till max... Och jag och brudarna skrattade oavbrutet hela vägen kan jag ju lova!
Kvällen blev som sagt mycket lyckad och nu taggar vi lördag!!

Ska ta och göra mig klar för att åka iväg på hockeyn, men ska jag vara helt ärlig är jag inte ett dugg peppad!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0