Tisdag

2010-01-19 @ 18:22:50
Vart då ingen skola för mig i dag eftersom då jag kom hem efter att ha vart ute å gått i gårkväll blev jag jätteyr, så de blev att ligga i soffan och nöta film i dag med. Vid tre kom älsklingen hit och han hade laddat hem den nyaste Wallander, så det vart att lägga sig i sängen och se den. Myspys!

Nu i kväll blir det att gå ut och gå en liiiten stund, funderar på att gå förbi på balder, där Tim, Emil, Jeppe och nå fler är och spelar hockey.

I morn är det ju den 20e vilket gillas starkt eftersom mitt konto då utökas med 800kr.
En del av dessa pengar har jag tänkt spendera på ett halsband som jag har sett på nelly.com och en kavaj, om jag hittar nån i min storlek, men det verkar som att alla kavajer i världen bara finns i medium och större, vilken inte riktigt är min strolek.

Nä, nu ska jag ta och klä på mig och gå ut ett tag!


Kommentarer
Postat av: linnea

sv:tack!

haah javet ena är tp större än de andra och allt:] jag stör mig på de asmycket:]!



saknar dig med<3

2010-01-19 @ 19:45:58
URL: http://linneaasplace.blogg.se/
Postat av: linnea

sv:hahanej



JA ASSÅ DET MÅTE BLI!<3

2010-01-20 @ 17:10:56
URL: http://linneaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0