Tordag

2010-01-21 @ 17:41:55
Snart blir det att fara på hockeyn och äntligen träffa min efterlängtade Julia Andersson!!!
Sen är det bara en ynka skoldag innan det är helg!
Är otroligt taggad på helgen alltså!

Fredag: Stan med Maja, sen möta upp Jenny och Linnea för att sedan gå på wook and roll och käka middag. Efter en, vad jag kan lova jätte god middag, går vi nog hem till mig eller maja och har det allmänt trevligt!

Lördag: 12.00 ska jag på begravning, mammas mormor har dött, alltså min gammelmormor. Är väl inget jag längtar till direkt, eftersom det värsta som finns är väl ändå att gå på begravning?
Direkt efter det blir det att skynda mig hem och göra iordning här innan mina älsklings tjejjer kommer hit, alltså Ida, Julia, Maja, Helena och Tess!
Det blir hockey, mat och garanterat en massa skratt! Ska bli förbannat kul, eftersom det var ett tag sen jag träffa dom! Och jag minns nästan inte när jag träffa Tess sist, så jag längtar verkligen!



Min man<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0