Torsdag

2010-01-28 @ 16:45:29

grymt skönt med helg i morn! Ska in på stan med Johanna efter skolan och shoppa lite nya kläder, behöver förnya min garderob lite grann, och eftersom jag fått barnbidraget så bränner pengarna såklart! Är det något jag är sämst på så är det att spara pengar!
Om det går som planerat ska jag, Johanna och Erik gå och se Snabba cash i morn också. Har stora förhoppningar, och eftersom Joel Kinnaman är med så spelar det nog ingen roll hur bra eller dålig filmen är!



Ikväll blir det yoga med Maja, ska bli riktigt härligt faktiskt! Sen har jag även lovar min lilla mamma att städa här hemma, eftersom jag frågade om hon kunde bjuda mig på bio. Så jag får väl göra lite nytta för pengarna!
Nu ska jag ta och måla naglarna, sen äre städning som gäller.


Mitt horoskop för i morgon. Såg väl hyfsat ut, bara en sak jag funderar lite på, mina besparingar? Kommer då definitivt inte utsätta några besparingar för några som helst påfrestingnar eftersom jag inte har några och har inte haft på många år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-02 16:29, Trafikolycka, Uppsala



Vaksalagatan. I höjd med Österängsgatan blev en bil påkörd bakifrån. En person i den påkörda bilen klagade på nacksmärtor.

Organisation

Polismyndigheten i Uppsala län

2010-02-02 @ 18:42:23
Postat av: Anonym

There's nothing better than those white powdered mini donuts in the morning. Except of course if that white powder was cocanie.

2010-02-02 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0