för att jag ska slippa städa gör jag detta ist...

2010-06-13 @ 16:53:38
ÄRLIGHET
ditt äldsta hångel? 92a
hur många har du varit riktigt kär i? två kanske
vad tycker du om kärlek? underbart ibland, skit ibland
när kramade du någon sist? idag
saknar du någon speciell person? jo men det gör jag väl
har du svårt för att bli kär? ja
när kysste/hånglade du med någon sist? ett tag sen
ångrar du det? ja
är du singel? ja
när fick du senast en komplimang? Idag tror jag
har du hånglat med någon av samma kön? hahah nä.

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös?  ja
hånglat med någon riktigt ful? nae
hånglat med fler än 50 pers? näe
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej, två st, men inte mer
gjort något riktigt dumt? Ja
gjort något du verkligen ångrar? ja
varit nykter på nyårsafton? Ja
åkt ambulans? nix
gjort något olagligt? ja
blivit polisanmäld? nej
fått din mamma att gråta? ja typ 
skämts över dina föräldrar? ja
skämts över dig själv? Ja
sagt jag älskar dig och menat det? Ja
tar du droger? nej
varit kär? Ja
har du varit kär i någon du inte haft chans på? säkert
är du ensam nu? ensam hemma, ja. 
vill du gifta dig? typ
vill du ha barn? ja

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? jag
såg dig gråta? Johanna
fick dig att gråta? tim
du delade en drink med? mamma och moster, haha men dock var min alkoholfri
du gick på bio med? maja och linnea
skällde på dig? minns inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? ja
kramat någon? ja
pussat någon? nej
köpt någonting? nej faktiskt inte
sjungit? jo
saknat någon? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0