fredag

2010-06-11 @ 17:03:05
Dålig uppdatering här ett tag, men har varken orkat eller haft tid.
Igår blev jag firad av julia, en blomma, glass, cider och en mysig kväll vid älven fick jag. Kunde inte bli bättre!

Sitter just i detta nu och funderar på om jag ska fara till johanna i myckle eller inte. Är trött och allmänt sur så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Hela morgondagen ska ju spenderas med henne+ våra söta familjer. Jag och Johanna ska då bjuda på en trerätters...kan nog blir lite spännande med tanke på våra kunskaper inom matlagning.

Nästa fredag är jag förmodligen liiite mer taggad då det äntligen är sommarlov för oss!! Dock kommer kvällen firas i nyktert tillstånd pga mutor från mina päron, men det blir nog kul i alla fall. Har suttit ute och solat hela eftermiddagen så snart kan jag väl säga att det är acceptabelt för mig att vara barbent. Vilket är bra eftersom min klänning inte tillåter några bleka ben eller armar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0