fredag

2010-06-04 @ 21:03:03
Idag var det shopping som stod på schemat. Efter nio timmar på stan så är vi rätt så trötta!
Har i princip gått omkring hela dagen, först inne i stan, sen genom gamla stan där vi tog en glasspaus på Ben and Jerry´s. Mke gott måste jag säga!! Sedan gick vi vidare till söder där det blev shopping. En puderrosa tröja från monki, ett par cykelbyxor och två jeansklänningar ifrån bik bok. Klänningarna var riktiga fynd. Tillsammans skulle dom ha kostat tusen men nu kostade dom tillsammans bara 200. Så det är jag riktigt nöjd över, även om ena klänningen är så tight att jag måste hoppa över maten den dagen jag ska ha på mig den. Meeeen som sagt, ska man vara fin får man lida pin. Bilder kommer sen!

Imorn blir det att fara på Nacka Forum där ännu mera shopping väntas!
Nu ska jag lägga mig och somna i soffan känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0