God natt

2010-06-28 @ 01:00:30

Sitter här och fortsätter göra ingenting. Den har dagen har vart den längsta dagen ever. Det enda jag har gjort det senaste dygnet är ätit. Känner mig tjock, uppblåst och ful och det skulle då verkligen inte förvåna mig om jag inom en snar framtid rullar fram.
På tal om rullar, det är precis vad jag gjort i afton. Dock inte pga mitt överdrivna matintag. Jag har faktiskt för första gången i mitt liv övningskört! Det var nog ingen behaglig stund för min mor som satt i baksätet och studerade min körteknik och jag tror ärligt talat hon blev lite nervös då jag satt mig på förarsidan och det första jag frågade vad "vart sitter bromsen?". Pappa var däremot lugn och fin. Han visade mig vart bromsen satt och sen var vi iväg. Dock var vi på en öde parkering så jag hann ju aldrig komma upp i någon högre hastighet. Men för att vara första gången tycker jag att jag skötte mig riktigt bra!!

Morgondagen spenderas med min efterlängtade Julia. Vi kommer att ligga och steka våra kroppar på rovön och bara leva det ljuva livet.

Nu ska jag se mitt dagliga sex and the city avsnitt och sen blir det sängen!

Känner att dom senaste inläggen blivit tråkiga och utan bilder, men skulle jag lägga ut bilder på tex dagens outfit (vilket jag aldrig gjort och förmodligen heller aldrig kommer göra) så skulle jag tappa läsare snabbare än snabbast. Men i morn kommer det lite bilder det kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0