lördag

2010-06-26 @ 19:45:58
Då var midsommar över för i år. Kvällen vart riktigt lyckad måste jag säga. Den började med vad vi trodde skulle bli en helvetes lång promenad från mig till Morö backe men ungefär halvvägs fick vi skjuts så vi överlevde. Väl på morö backe blev att träffa massor med kul folk och det blev en hel del skratt. Vi gick sedan vidare till Linda där vi även avslutade kvällen. Blev ingen efterfest här som det var planerat från början, men kvällen blev lyckad ändå! Det enda som förstörde kvällen var att jag mer eller mindre blev uppäten av en jävla massa mygg. Ser ärligt talat ut som att jag har vattkoppor över hela kroppen!

Nu ska jag gå ut och spela kubb med min mor, moster och kusin...trevligt fast nä.

Slänger upp dom enda bilder som blev tagna igår och som jag ärligt snott av Emanuel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0