maat

2010-06-22 @ 23:12:41
har nu varit på min efterlängtade yoga och som väntat har jag redan ont i ryggen!
Men det var skönt så länge det varade, haha!!

Sitter just nu och äter fil med banan...och min bror kom precis hem med ett skrov. Att den pajken inte är med och tävlar om att vara världens fetaste unge är ett under. Han äter tre gånger så mke som mig men är spe som en pinne. Får inte ihop det.
Vissa kan tydligen äta vad som helst utan att ens visa tecken på att gå upp i vikt medans andra knappt bara behöver titta på onyttigheter så blir dom feeeta. Jag ligger nog mittemellan där tror jag.

Nä nu ska jag lägga mig och se sex and the city sen väntar sängen.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0