måndag

2010-06-29 @ 01:09:54
Dagen har avnjutits på rovön med julia, cider och tom och jerry kex. Som alltid mke trevligt.

Kvällen erbjöd surströmming, jordgubbar och bio med världens bästa Ida. Vi såg nya Beck filmen som var grymt bra. Lite pinsamt dock att det bara var vi och 6st till i stora salongen och jag och ida helt plötsligt skriker till mitt i filmen.

Känner att jag ids inte skriva nått mer. Men nu äntligen kommer nått ovanligt in här i bloggen.....BILDER!!



såg ut som jag har väääärldens fettigaste armar där...lr det kanske inte bara ser ut så, det kanske är så?! Eller så är det bara mina vältränade(?)armar som växt pga muskler. Även fast det inte är så troligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0