måndag

2010-06-21 @ 17:27:12
Första riktiga dagen på sommarlovet och vad har jag gjort då? nja inte alls så mke, har vart och hämtat ut Majas moppe som har vart inlämnad på service och eftersom lillgumman inte får köra än så fick jag rycka in. Och jisses vad den gick, en 30moppe som inte alls gick bara 30. tror jag håller mig inne då hon ska ut på vägarna, känns nog lite mer safe!
Sen har jag bakat cookies till min sockerberoende mamma. Blev en dubbel sats så vi i övriga familjen hinner ha en ärlig chans att smaka i alla fall.

Kvällen kommer nog spenderas med Maja och får jag som jag vill så drar vi nog ut en stund och njuter av sommarlovet. Även om vädret kunnat vara bättre, men nu lyser solen i alla fall och jag hoppas den kommer göra det ett bra tag här framöver också!

Fick ett trevligt telefonsamtal för ett tag sen av en viss Johanna, där jag fick höra väldigt detaljerat om hur otroligt jobbigt hennes sommarjobb är, hon jobbar på fotbollsskolan i medle, myckle(?) med en massa småbarn som hoppar på henne och slänger gräs efter henne. Hon hade lurat en kille som vägrade att vara med och spela match att han fick brotta ner henne efter lunchen om han gjorde ett mål och då sprang han glatt iväg och spelade match medan johanna nöjt tänkte att "han gör aldrig mål" men hon hade fel, han gjorde mål och kom springade till johanna och sa att han skulle brotta ner hon, men då kommer lögnaren Johanna och säger att hon sa att han skulle göra två mål....taskigt att vara dum med småbarn. Skulle ju aldrig jag vara....typ.

vart ett långt och onödigt inlägg såå, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0