söndag

2010-06-06 @ 11:52:04
jaha, nu håller det på att packas för fullt. Flyget går vid tre så vi ska väl åka in till stan om en stund och jag måste säga att jag inte är det minsta taggad på att komma hem.

Hur som haver gårdagen vart jättelyckad, vi for först ut till Nacka forum där det blev ytterligare shopping där bl.a annat ett par skor inhandlades. Och tro det eller ej, jag har pengar kvar, även fast jag har shoppat en hel del. Men så fort jag kommer hem så drar jag väl in på stan och bränner dom hundralappar som är kvar.

kvällen igår var vi ute och åt på en restaurang som måste ha vart den finaste jag har ätit på. Vi kom in där och jag kände mig som en jävla bonde som inte kunde något om vett och etikett, hahah. Först använde jag min kniv som smörkniv för att sedan upptäcka att alla hade varsin enkom smörkniv. Sen kom dom och la en servett i knäet på en och jag kände verkligen att det där inte riktigt var min hemmaplan. Men god mat var det. Tror det var bland det godaste jag har ätit.
Kvällen avslutades i soffan framför familjen är värst.

Nej det här duger inte, nu måste jag göra mig klar och sen drar vi oss hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0