tisdag

2010-06-15 @ 14:00:17
Varning för att detta kommer bli ett emoinlägg!
Dagen började med elevens val, där jag och Johanna av någon anledning valt att sy väskor. Fråga då inte varför.  Hur som haver, igår lyckades jag i alla fall göra mig en väska, måttligt snygg och kommer förmodligen aldrig användas men what ever. Idag hade jag och Johanna en idé om att sy varsin ganska stor kudde med text på. Ägnade hela förmiddagen åt att klippa ut bokstäver i tyg för att sedan sy på dom och resultatet blev gräsligt och jag blev nästintill gråtfärdig då jag såg hur fantastiskt fult det blev. Hann heller aldrig klart den så det blir soptunnan nästa för min vackra lilla kudde!
Hann ha en halvtimmes lunch sedan var det körövning och det gick då inte alls bra. Sjöng värre än allt annat på denna jord och som resultat av körövningen har jag grymt ont i ryggen eftersom jag inte tål att stå stilla i mer tio minuter innan jag får ont.

Ska nog snart in på stan för att träffa ida(?) Hon skulle höra av sig så vi får väl se. Ska sen på Vila för att solduscha eftersom solen här uppe i norrland lyser med sin frånvaro. Lite brunare hoppas jag att jag blir i alla fall.

Sen taggar vi vår klassavslutning som kommer hållas i...(trumvirrvel)....Medle! Känns väldigt lockande att åka ut i buschen och slåss med världens alla mygg och det kommer dessutom regna och vara 12 grader varmt. Great, kan ju inte bli bättre!!?...fast joo, det kan det nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0