tisdag

2010-06-22 @ 18:20:07
Sitter och tar igen mig i soffan efter en otroligt påfrestande dag, har legat ute och stekt i princip hela dagen bortsett från då jag och maja fläskade oss lite extra och bakade en kaka. Så man kan ju lugnt sagt säga att jag har åstadkommit väldigt mycket för världen idag.
Morgondagen kommer nog bli ännu mer ansträngande då gräsklippning och ommålning av möbler står på schemat. Kan hoppas på bra väder så jag kan passa på att få lite färg på min solduschade hud.
Nog om mina viktiga uppgifter här i livet.

Ikväll ska jag släpa mig till 360 på yoga för första gången på alldeles för länge. Dock avrådde min sjukgymnast mig, men regler är till för att brytas, right? Men då kan ni säkert vänta er ett inlägg i morn om hur otroligt ont i ryggen jag har, men ärligt talat, det är värt det!

I brist på annat slänger jag in en bild på min olycksdrabbade tå för ca ett år sen då jag så skickligt ställde moppen på den. Var nog inte det mest intelligenta jag gjort kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0