torsdag

2010-06-24 @ 11:27:51
God morgon!
Ovanligt att jag är uppe med tuppen va? Eller okej,klockan är halv tolv, så nu ska jag inte överdriva detta!
Solen skiner och det är klarblå himmel så vad jag gör inne fortfarande har jag ingen aning om. Ska nog ut och steka ett tag innan jag drar in på stan.

Har haft en liten diskussion med mina päron, som det alltid blir då jag vill göra något som dom inte vill att jag ska göra. Den här gången handlade diskussionen om midsommar. Jag vill inte följa mamma och pappa till varuträsk och fira kvällen där utan jag vill vara kvar i stan och fira Jesper som till råga på allt fyller myndig. En idé dom såklart inte alls tyckte om. Men enligt mamma har dom inte tagit något "beslut" än. Låter som det är något livsavgörande beslut som utrotar mänskligheten om fel beslut tas. Men detta är ju dock inget ovanligt i Melanders hus, utan så fort man vill göra något blir det världens grej över det och alla skriker på alla! Så egentligen vore det bästa att inte fråga alls utan bara göra och sen kaaanske man berättar efteråt. Det vore kanske nått det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0